Sometimes you just don't know where to go

En kommentar
Jag har så himla svårt att uttrycka mig. Jag har väldigt svårt att berätta om mina känslor för någon, egentligen. För det känns som att ingen lyssnar, ingen vill göra det. Och det är så himla svårt. Att jag inte har någon att prata med. Jag HAR vänner som jag säkert kan prata med, men det känns verkligen inte som att dom lyssnar. 
 
Det hela allt blir så himla mycket svårare när man måste hålla allt inom sig, när man vet att ingen bryr sig. Jag önskar verkligen att jag stog mina vänner närmare. Jag vill inte bli dumförklarad såfort jag säger saker, jag vill ha någon som förstår mig. Men ärligt, jag har ingen att prata med.
 
Mitt liv är helt OK men jag vill bara prata med någon, ha någon att säga allt enda inifrån MIG och MITT hjärta. Men det är så tråkigt när man berättar för någon och man pratar om att man bara blablabla vi litar på varandra. Men då PRATA med mig, jag vill inte tynga ner alla, utan dom ska få tynga tillbaka. Och när dom inte gör det, då går det inte. 
 
För då känner jag mig så dålig som inte kan ta itu med mig själv.. Mina problem liksom.
 
Och nu säger jag detta, jag mår BRA, jag mår faktist mer än bra men jag vill öppna mig. Med mina vänner, inga andra.
 
 
1 Nathalie Nyrén:

skriven

Fin du är :)