All around the world, people want to be loved

En kommentar
Hey! 
 
Dagens ridpass.. what to say? Jag tycker inte att det är tråkigt att rida, men tiden går så jäääkla sakta och jag har noll ideér på VAD jag ska göra, vill liksom inte bara rida runt där, asmegabajs tråkigt och jag är inte ett jävla proffs som vet allt som är rätt och när han går precis som han ska och jag är verkligen inte påhittig. Så allt blir tråkigt. Men vad ska jag göra då? Det känns som att vi cyklar på en träningscykel och liksom inte kommer någonstans. För jag kan inte lära mig själv, jag kommer ingen vart med bara mig. 
 
Så jag vet inte hur jag ska göra. Jag har världens jävla ilandsproblem haha :( 
 
Nu ska jag sitta och jobba äckelmatte, en fucking fredagkväll. Hate my life, typ något sådant.
 
hej jag saknar sommaren.
 
1 Toril:

skriven

sv: hahahah men gud malin! :D haha vad kul, berätta mer om drömmen, haha :DD