5 things about me

Kommentera
• Jag ÄÄÄLSKAR att driva med folk
 
• Jag är en person man KAN lita på, kan stolt säga det med handen på hjärtat, skulle neverever kunna berätta något jag inte får säga, för jag brukar vända om hela situationen och tänker att jag skulle inte vilja att den jag berättar något för ska berätta vidare det liksom, jag tycker att ärlighet är en riktigt viktig sak.
 
• Jag har bra självförtroende, men endå inte. Jag är inte sån som tror eller tycker att jag är snyggast i hela världen (för jag stör mig äckligt mycket på folk som tror det och beter sig äckligt helt enkelt, Fideli you know who I mean ;)) 
Jag liksom bara vet vem jag är och jag låter inte folk trycka ner mig, för det betyder oftast att dom är osäkra och avunsjuka, jag bara tar inte åt mig, haha. Fast det är inte heller så bra.. tar varken åt mig av bra eller dåliga saker, om någon skriver fin eller något så liksom rinner det bara igenom mig, haha! 
 
•  Jag tycker att skolan är oerhört viktig och förstår mig inte på folk som skolkar och sådant hela tiden. What to do with your life? 
 
• Jag fäster mig väldigt lätt vid typ allt, började gråta när vi sålde våran gamla bill (dafuq?) och sånt,