skum tjej

Kommentera
Heyyy! Vet att jag har bloggpaus men måste berätta en sak.. Jag hade bestämt att jag skulle duscha i morse, så då vaknar jag och går och duschar, sen när jag kommer ut ur duschen så går jag förbi klockan och undrar varför ingen är uppe och gör frukost, så kollar jag på klockan och den är två.. Jag vart så jäääävla rädd! Så jag duschade och tvätta håret och allt inatt, klockan två.
 
Och igår kväll sa mamma någonting till pappa om att det spökade, halv tre varje natt. Så jag sprang direkt och la mig i sängen under täcket och jag höll för öronen och blundade sådär jättehårt ni vet? Var så sjuuukt rädd! Fast det är ju inte så att spökena kommer halv tre och spökar liksom, men jag typ trodde det? Att bara vid halv tre så spökade dom så jag inbillade mig att det var massa gestalter som gick framför mig. Fett skumt!