I wanna sing

Kommentera
Hejsan! Blev en liten stund vid datorn endå, men nu ska jag stänga av den,  eller ska jag föra över alla bilder på hårddisken idag? Vi får see.
 
Förövrigt, någon som vill ha en häst? Min är jättebillig idag -.-. Han stog i detdär rummet där man gör i ordning hästarna och han bajsade 10 gånger, överdriver inte!! Och kissade en gång osen står han och sparkar och sen släpper jag in han i boxen och han rullar runt å massa.. Dryg häst stavas det. Så jag red inte idag, kände att det inte var någon idé. Så jag gick en liten kortis med honom så att han fick gå av sig lite, han hade massor av energi i kroppen.
 
Jag som mockade jättenoga och la in torv och tänkte lägga in massa hö och äpplen, och att han skulle stå där nyborstad med ett fleecetäcke på, ja ni hör ju hur mysigt det låter! Men nej, inga äpplen till honom, för när han blir stressad så blir han lite dålig i magen. 
 
Hörs