Jag vet faktist inte vad jag känner, kanske en blandning av både kärlek och hat.

En kommentar
söta kossor.

Hejochsåvidare. Har pluggat hela denna eftermiddag. Försökt lära mig saker som inte ens går att trycka in i skallen.. Sen fick jag reda på att jag har två prov till. Kul eller? Men ska nog inte plugga så mycket mer idag. Ska ladda ner några filmer och sen poppa popcorn och mysa med mig själv! Är ju ledig imorgon, hur skönt är inte det? Fast ska ju iofs upp tidigt endå, har utsläppet och Fideli ska med! Sen ska jag följa med till pershyttan, har självklart med mig kameran. Har saknat stallet där extremt mycket faktist! Slutade bara helt plötsligt att åka dit :( Fast jag har ju egen polle! Men prio ett är att jag ska ta kort på Fideli och Vildan :D

Vi hörs sötnosar!
 
1 stina:

skriven

pershyttan<3......