deppmåndag

Kommentera
Godkvälleerrrrr. Idag har varit en tråkig måndag för Shano var inte i skolan, hon är magsjuk:( Fast hon kanske kommer imorgon. Kan ju alltid hoppas! :) Idag var jag klädd i rosa, i mina nya mjukisbyxor och tröjan som hör till. När man har gått förbi hör man t.ex "oj hon var rosa.." haha jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning..? Men i vilket fall bryr jag mig inte för jag går ju klädd som jag vill, så äre ;)
Linnea red inte idag, så jag åkte ut och red, jag, Stina ochh Frida red ut, och så kör vi full galopp upp för en backe, och så kommer det MASSOR av is, vi kämpar för att stanna men det gick till slut, det hände inget eller så :)

Sen var vi klara lite efter sju och jag kom hem vi kvart i 8. Så jag har chillat lite, för hade inga läxor å plugga på.. säger vi.

Och vi gjorde inte provet idag, vi orkade inte så kör det på btiden imorgon istället. Nu ska jag läsa lite, låter helknäppt men boken heter Expert på att rodna och det finns inte en enda anledning till att jag inte ska läsa den eftersom den förmodligen handlar om mig. Eller känns så iaf.. fml.

Vi hörs, puss!