yeah

4 kommentarer
Förlåt för den jävligt dåliga uppdateringen, men ja. Don't talk about the past! (eller hur fan säger man hahah?)
Iaf, åkte ju somsagt till Marieberg istället. Fick med mig lite grejer hem :D

Skrittade bara min ponny idag, gick väl bra antar jag? Japp, nu ska jag ta och städa min garderob (har inte gjort det än hehe...) och sen ska jag kolla på film om det går med den här jäveln till dator. Puss mina fina ♥


  • John Whitaker grimma
  • John Whitaker keps
  • Läderfett + svamp
  • flugmedel
  • fluggrej att ha på grimman
  • 2 tröjor från ginatricot
  • deo
  • björn borg väska
 
1 almina och alice:

skriven

Snygga grejer!! :D

2 Ebbah:

skriven

sv: blev nr 26, skriv sen vilket nr du blev :)!

3 Sofia - FOTO:

skriven

Sv: Jahaa okej, vad kul! Ser ut som du fick mycket fint med dig hem :)

4 Ella:

skriven

Skit fin design :D