storyn bakom allt

3 kommentarer
Jag står för allt jag kommer skriva nu. Jag har tänkt mycket om jag ska publicera inlägget, eller inte. Och jag valde att publicera det och står för alla ord i inlägget.

Stallbyte. Varför böt jag stall? Jo såhär var det..

Vi levde på som vanligt i "skrekarhyttan" med våran kolosalt sjuka humor. "S" mamma & pappa tyckte att det var väldigt lång att köra till stallet, att det blev att kosta mycket. (ca 1,2 mil) och dom började prata om något annat stall. Jag var inte så glad över det då jag verkligen, asså VERKLIGEN tyckte om stallet vi stog i.

Och då sa "s" mamma att "vi" skulle kolla på stallet. Men S & F kollade, utan mig. Det fanns endast 2 boxplatser.
Jag blev lite halvt nere och BESVIKEN. Dom hade bestämt sig, dom skulle stå där. Och jag tänkte, jaha? Vart hade ni tänkt att jag skulle stå då? Tänkte ni bara lämna mig? Jo men tack det var ju jävligt sjyst, verkligen.

Det gick några dagar. Vi pratade om att även fast det nu blev såhär, så skulle vi fortsätta umgås. Vi hade bestämt att vi skulle åka in till örebro. Sen typ 2 timmar innan får jag ett sms av F där det står "Jag fick inte åka in med er, jag ska åka med min familj, och S vill inte åka utan mig.." då blev jag arg, jävligt arg, helt jävla PISSED OFF. Jag svarade "Serri, jag pallar snart inte med er med" och jag kan erkänna att jag överreagerade lite. Men jag kände verkligen så, jag öppnade mig rejält och skrev vad jag kände.

Sen som svar fick jag ett sms där det stog "det går en buss vid elva om du vill åka in" Men vadå? Hade du tänkt att jag skulle åka själv eller? tänkte jag då. Så jag åkte in med min kusin istället. Sen när jag kommer hem så läser jag att S hade varit med F inne i örebro, hur tror ni jag kände då? Sen var det inge mer med det.

Vi åkte till stallet och dom var FETT sura på mig båda två. Så jag gick ensam och ah. Så jag blev ju sur tillbaka. Sen var det stelt mellan oss och vi var typ sura på varandra. Vi diskuterade hemma och bestämde att jag skulle flytta på onsdagen. Jag sa inget till dom, för vi pratade ju inte direkt med varandra och jag tyckte att det skulle bli lättast så. Så jag var borta när dom kom till stallet.

Och vi pratar liksom inte med varandra, vi spelar tuffa och går som om vi äger världen (så upplever jag dom iaf)

Och NI tänk efter noga nu. VEM är det som ska vara sur, ledsen & besviken i dethär läget? Jag eller dom?