nu ligger dina kläder ute på gatan

Kommentera
Asså jag VETTEFAN vad som är felet på mitt photoshop?! Bilderna blir liksom gråaktiga, jag kollade och jämförde och asså ÅÅHH!! Arg jag blir

Till huvudsaken: Jag har bytt stall. Jag är tillbaka till stall Danora och det känns SJUKT bra! Han såg ut att trivas (han & Jacob skulle bestämma vem som skulle bestämma i hagen eftersom dom inte har gått ihop innan, det ser ni på dendär roliga bilden) och fick en jättefin box, även jag fick bra med plats. Är sjukt nöjd! Sen finns det ju ridhus & hela alltet. Japp, de var de.

Det FINNS anledningar till att jag böt stall med det är inget jag tar upp här, måste få ha ett privatliv också.

Ja, vi hörs! Ska nu ta och duscha eftersom jag inte hann förut för Linnea kom precis efter att jag hade publicerat inlägget haha :D