my boss daughter

5 kommentarer
Goddag! Förlåt men alltså jag glömde helt bort att blogga.. Vaknade halv nio (!) irriterande.

Igår kollade jag på en film som heter "My boss daughter" och jag tyckte den var dålig först för jag tyckte så synd om han som hade huvudrollen. Men sen blev den helt okej. Fem av tio.

Nu ska jag ta och äta lite sen ska jag nog ut till stallet. Uteritt på schemat.
 
1 william:

skriven

har också sett den;D fick också bara en 5 av mig;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "My Lady" Modellbilder som jag har tagit på Daniela:D

2 Angelica:

skriven

Åh, den har jag också sett för länge, länge sedan. Minns att det inte var någon favorit i alla fall!

3 Linn Therese:

skriven

Kanskje jeg skal se den en gang :)..



Hei :) ... ville du ha hjulpet meg med å dele et innlegg?? det er ikke noe som helst tvang, men jeg prøver å vise noe gjennom litt av min historie, det at folk kan være ekstremt slemme i denne verden og at folk kanskje en dag vil forstå hva som skjer med mennesker pga det.. Men det er frivillig og jeg vet ikke om jeg har spurt før, men da beklager jeg for det..(det er ikke for at jeg vil ha oppmerksomhet, men rett og slett for å vise ting slik det er).. http://linnpuus.blogg.no/1339361372_du_er_stygg_feit_og_b.html

4 P&M:

skriven

NYSTARTAD BLOGG AV 2 SNYGGA TJEJER-KOM IN TILL OSS OCH KOLLA!

www.paulamoa.blogg.se

5 Johanna:

skriven

Fin blogg! allt bra?

Kraam :)