even if the sky is falling down

7 kommentarer
Jag kan inte annat än att älska statestiken! Var med på något sätt på blogg.se's framsida.. alltså ni vet där det står "Nya inlägg" var jag med :) Woohooooo!

I varjefall, jag red ut med Linn idag. Vi red till skjutbanan och körde lite upp för backar och över stockar och stenar och massor. Pollarna tyckte det var så kul så! Sen så smörjde jag in min sadel med både tvål och balsam eftersom den har ett väldigt dåligt liv och skadar sig själv. Och den blir även misshandlad av stiglädrerna. Ska ta bild nästa gång, det är HEMSKT.

Nu ska jag ta och leta reda på en film att kolla på och så ska jag dricka cola och äta poppisar (som de två förflutna dagarna)

Ha en bra kväll allihopa!
 
1 julia:

skriven

sv: så lite så:)

allt bra med dig annars hoppas jag?:)

2 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

skriven

fin bild! duktig du verkar vara :)

sv: du är!! :)

3 juliaa:

skriven

Tack så hemskt mycket :) Kul & höra!

jätte söt bild:)

4 julia:

skriven

sv: härligt att höra:)

jodå:)

5 julia:

skriven

sv: yesyes!

fått sommarlov än?:)

6 Rebecka:

skriven

Fin blogg:)

7 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

skriven

sv: nej verkligen inte, du är finast :')