today

Kommentera
Dagens pass var i ridhuset. Jag började med att skritta ganska länge, ute. Sen så gick jag in till ridhuset och började                                             trava igång honom. Red sen mycket serpentiner och i 8or och på volter. Körde så att jag gjorde en volt vid varje hörn. Så red jag skänkelvikningar i skritt och trav. Sen i galoppen red jag mycket på volter och flyttade undan honom för skänkeln. Sen red jag även så att jag typ fattade galopp från skritt vid k, och när jag kom till h så saktade jag av till skritt. Övade på sånt osåå. 
 
Och så gjorde jag galoppombyten ganska mycket, försökte träna på det. Det vart mycket galopparbete idag men det behövde han! Lilla skruttponnyn. 
 
Sen travade jag av länge och skrittade av rättsålänge. 
 
Sen så fick jag min lön. NICEEE. 3500 var det :) 
 
Idag.
 

Bara så ni vet så skulle dethär inlägget publicerats typ vid 2 idag, men jag orkade inte ladda in bilderna sen kom Linn så jag har inte hunnit. Men aja..