no picture because I don't have any

Kommentera
hahahah asså jag är så jävla osmart.. Jag var ute med hunden och planerade att när jag kom in skulle jag ha ansiktsmask och ta ett BAD, så jävla gött. Men inte tvätta håret med schampo, måste avvänja det liteee. Osen börjar jag ta i ricinolja och liksom ah, det passar perfekt. Men jag måste ju liksom ha schampo då.. asså åh..
 
Jag hade morgon och utsläpp idag och det gick väl bra. (Sen gick jag även ut med hunden) Jag skrittade bara Dante idag, eller jag gick en promenad så att han fick röra på sig. Sen for jag hem och böt om och cyklade ner för att sälja jordgubbar. Och jag hade tabbat bort mina nycklar och jag hade grejer överallt i hela rummet, kläder osv. Så jag städar undan det assnabbt på några minutes men hittar inte nycklarna. Men hittade den i en låda så småningom, grejen med det hela var att jag fick städningen avklarad! Eller nästan.
 
Sen gjorde jag och Linnea sylt, och jag städade på samma gång. Sen for jag ut med hunden. Så jag har minskt sagt haft en hektisk dag idag. 
 
NU finally ska jag ta dedär badet. Kyssss
 
btw.. cypernbilderna kommer dyka upp imorgon eller någeee