5 saker jag stör mig på

Kommentera
 1. När man tar kort på sin mat och har lagt besticken på fel sida, kniven på vänster sida och gaffeln på höger sida. VISST man kanske äter så men det ser så hiimla fel ut och typ okunnigt haha.
 
2. Människor som inte kan har respekt för andra människor, typ i skolan när eleverna verkligen hugger och är elaka mot en lärare, då liksom känner jag mig elak. Jag menar varför ska man hålla på och trycka ner varandra? Spelar ingen roll om man är elev, lärare, vuxen you name it. ALLA har känslor.

 
3. Att folk i denhär världen, inte KAN hylla andra människor. Om man går in på en blogg och ser något som ser bra ut, alltså det kan vara vadsomhelst. MEN, varför inte ge den där hyllkommentaren och sprida glädje omkring sig? Det skadar inte en själv och ens rykte, man får BÄTTRE rykte. 
 
4. Det finns vissa bloggar. "Jag härmar inte Nellie B" Dagen efter så skriver man ett "deepshit" om EXAKT samma sak som Nellie B gjorde dagen innan. Hahha sånt stör mig! Just be you. 
 
5. Att jag inte har så mycket pengar som jag vill ha. NEJ man blir inte en bättre ryttare med bättre saker. Men jag älskar att förnya mig och faktist känna att jag och min häst är FINA. End of story.