The healing has begun

Kommentera
Hejsan! Vi åkte till katrineholm och jag bloggade från mobilen men det kom tydligen inte fram. Iaf, jag köpte ett vitt schabrak, mineraler (eller ja..något flytande..HAHA), hästschampo, och shaps. Sen till mig köpte jag två t-shirtar för vi åkte förbi en märkes-outlet och då är man ju tvungen att stanna, eller hur?

Och det är så sjuuukt fint väder ute! Kändes verkligen som en sommarkväll. Jag red först ute på ängen, eller jag skrittade lite. Sen gick jag till en annan äng och skrittade och travade litegrann, sen gick jag till den lilla ridbanan och red en stund. Så jag red inte sålänge idag, cikus 40 minuter. Och det skvätte så mycket eftersom det är ganska blött ute.

Sen när jag hade ridit så släppte jag ut honom och han fick gå en stund i hagen utan täcke, sen när han kom in fick han på sig täcket igen.

Vi hörs när vi hörs, puss!