Give me open hands and open doors put your light in my eyes and let me see, that my own little world is not about me

Kommentera
Hejsan! Kom på att jag redan bloggat..men aja vi kör endå! Jag har tagit en dusch och kollat på tv änsålänge. OM vi åker till katrineholm imorgon, så SKA jag få med mig minst ett schabrak hem. Sen ska jag också kolla på träns, fast detta har jag velat ha sedan första gången jag såg det. Så vi får se!

Sen ska jag nog köpa ett ländtäcke, eller ja.. jag vill! Sen finns det väl småsaker man vill ha, men schabrak ska jag iallafall ha eftersom jag har ett schabrak som är bra och passar, och det är från jacson, som vi har köpt där. Det enda jobbiga med imorgon är att jag ska upp så jävla tidigt, IGEN. På loven ska man väl få ta det lungt..? Men inte för min del, nejnej..

Vi hörs imorgon på väg till katrineholm (om vi åker dit) eller efter utsläppet när jag är home again. Puss!