tisdag

36 kommentarer
Godmorgon! Bilder utan glans, äh skitsamma.
 
Vaknade 10 över 10 om ni vill veta. Men jag har ingen aning om varför jag bloggar så sent? Anyway, idag ska jag  rida dressyr, har en liten planering för dagens pass men den får vi veta senare :) Idag tänker jag rida så länge tills han lyssnar på MIG.
 
Vi hörs senare med utvärdering, om jag överlever villsäga. Puss!
 
1 johanna :):

skriven

sv: haha lite äckliga var dom, men fina :)

2 johanna :):

skriven

sv: det är bra :) hur är det själv? :)

3 Bella:

skriven

Sv: Tack så mycket, din blogg är också jättefin! :)
Kram

4 Amanda - En satsande dressyrryttare:

skriven

Snygga bilder! Vad har du för kamera? :)

5 Jonnié Jonsson:

skriven

Tackar :)hoppas att du oxså får en bra dag

6 L O V I S A ♥:

skriven

Tack detsamma! Fin blogg du har! :)
vad ska du göra idag? :)

7 L O V I S A ♥:

skriven

sv; Varsågod! Åå vad gott med kräftor! Jag vet inte.. blir nog att hitta på något iallafall.. :)

8 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

Ha en toppen tisdag! :D
Kram

9 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Visst kan jag kika in här hos dig:)

10 sofia:

skriven

tack :D

11 Micaela:

skriven

sv: haha visst är det ;)

Gud vilken fin blogg du har! Älskar headern :)

12 M I C H A E L A:

skriven

SV: Tack detsamma :D

13 Ida:

skriven

Sv: Tack detsamma finis :) Allt bra annars ? Kram ♥

14 Ebba Thalin:

skriven

Fin blogg och fina bilder :)

15 K A J J A:

skriven

SV. Hihi, ja, eller hur! :)

16 A & L:

skriven

Sv: Tack! har haft en ganska bra dag! vädret är ju underbart.
Hur har din dag varit? :)

17 isabelle:

skriven

Tacktack! :)

18 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: åh, tack! :)
allt bra?

19 Nathalie:

skriven

Sv; Jag tycker också det! :D hehe
allt bra annars?

20 Felicia - Islandspower:

skriven

Hej på dig!
Vad fin blogg du har! Är du intresserad att göra ett bloglovin' byte? :D

Kram!

21 Frida:

skriven

tack så mycket! du med :)

22 ♫♪ Sandra T:

skriven

fina bilder :)

23 johanna :):

skriven

sv: yesyes! härligt! :D

24 LINN:

skriven

snygg blogg :D

25 emma ♥:

skriven

sv: tack, haft en ganska bra dag faktiskt :) hur har din dag varit?

26 F R I D A - djur&natur fotograf:

skriven

- Åh tack så mycket! :D ja självklart, lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så lägger jag till dig sen :D

27 LINN:

skriven

allt väl med dig då? =)

28 Anonym:

skriven

fina bilder

29 Nathalie:

skriven

Sv; Vad bra! Jo men det är toppen! :D

30 L O V I S A ♥:

skriven

sv; var det gott? :D

31 Amanda | Fotograf:

skriven

roligt att du är med! Och lycka till! :)

32 wilma:

skriven

sv: naw, tack detsamma!
planer för morgondagen?:)

33 emma ♥:

skriven

sv: va härligt att höra! :)

34 ELIN (TIPS & VARDAG) ♥:

skriven

sv: men tack så mycket gulle!

35 sofia:

skriven

Tycker du de är roligat att rida? :D

36 elle:

skriven

Fina bilder :D