this summer

2 kommentarer
Nu är sommarlovet slut. Dedär sommarlovet som skulle bli det bästa i mitt liv. Jag, vi* planerade in den redan i vintras. ALLT. Vi skulle tälta i stallet. Vi skulle springa varje dag, vi skulle träna varje dag och ha ricinolja i håret varje dag för att få långt och fint hår. Osen skulle vi STEKA as hell och blir jättebruna till när skolan började.
 
Men vart det så? Nej lååångt ifrån. Jag böt stall, hade no contact med dom jag planerade sommaren med. Och denna sommaren som skulle bli den bästa i mitt liv. Jag skulle ha ett sånt jäkla självförtroende och ha så roligt som man kan ha. 
 
Min sommar blev grå, dåligt väder. Satt inne vid datorn dom dagarna jag inte jobbade, Sen var jag i stallet men inte så länge. Jag vill göra minnen men denna sommar kommer jag verkligen inte ha på mitt minne. Det har hänt så mycket saker som verkligen inte är värt att minnas. Sommaren blev verkligen inte som planerat. Men jag har gjort en hel del saker som jag kommer minnas, så mycket fina saker. Jag var ute och tävlade med min ponny, även om det bara var Pay & Jump så. Sen har jag tagit mycket bilder, ätit god mat, haft mysiga dagar i stallet. Tackar tackar ni som gjorde denna sommaren helt okej! 
 
/ Malin
 
1 Fanny :):

skriven

Veckans blogg vinnare är korade kika in om det blev du! Kram:)

2 Emy:

skriven

Härliga&fina bilder! :)

Gör du bloglovin byten? :D