Ny design

2 kommentarer
Hejsan! Pausen jag hade varade inte länge.. Men när jag är ifrån bloggen eller vad man ska säga då får jag ett sådant enormt bloggsug! Jag ville blogga och skriva om stallet och lägga upp bilder och massa låtar och fan vet allt. Haha! 
 
Dock så orkar jag inte berätta vad jag gjort, det dygnet jag var borta.
 
Men idag så har jag bara legat i sängen i princip. Vaknade av att jag hade jätteont typ under revbenen på vänster sida. Har fortfarande lite ont. 
 
Sen har jag laddat ner säsong 2 av Vampire Diaries för jag kunde inte kolla på den på min dator, det hade hänt något. Så då satt jag mig och började på en design. Nu ska jag klä på mig någonting sen drar jag ut och fotar, åker till stallet sen när min pappa kommer hem från veterinären med Sammie. Puss 
 
1 josefine:

skriven

Snygg design! ;D
kram!

2 Josefine :

skriven

Fin bild, har du tagit den? :)