mallan babblar på

Kommentera
Hejsan! Sitter uppe och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan lika gärna slänga in ett inlägg.
 
Fick med mig 4 tröjor hem idag + balsam & hårinpackning + något halsband av något slag? Vet inte ens om det heter så haha, snyggt anyway. 
 
Har tagit kort på det men oorkar inte ladda in bilderna nu. Så gör de imorn. 
 

 
Ja, somsagt. Början klass 8 imorgon, 8C. Känns så otroligt nervöst nu när jag kommer få betyg. Har ju liksom aldrig haft det innan. Men jag ska ge allt, jag ska göra allt. För skolan är VIKTIG. Jag vill ha en framtid, ett liv. Jag vill kunna försörja mina barn (om jag får några) se vill jag inte känna stressen att inte ha pengar. Vill neverever sitta i den sitsen. Jag skiter fullständigt i om jag skulle bli "retad" vilken man dock inte brukar bli men ah, för att jag pluggar. Jag ser verkligen inget pinsamt med det? Om 15 år, vem är det då som kommer stå på högsta pallen? Jag tänker arbeta mig till framtiden jag vill ha. Jag planerar mitt liv.
 
För VAD ihelvete ska man göra med sitt liv om man skolkar varje lektion eller får jättedåliga betyg? Jag VET att alla inte är sådär Über smarta, men FÖRSÖK gott folk! 
 
När jag blir vuxen vill jag inte bli någon lastbildchaffis eller något (ta inte illa upp). Jag satsar allt och vill ha en bra utbildning. Jag vill vara stolt över mig själv.