kräftor

Kommentera
Ph; Igår. 
 

Hejsan! Har inte blivit någon bloggning idag, men imorse hade jag morgonfodringen sen utsläppet. Sen mockade jag några boxar, sen red jag, i en kvart. Hade brottom och det gick åt heeelvete.. Skrittade och travade bara lite på en äng. Och han var jättejobbig :( Och jag hade inte tid att fixa det heller.. AFFNISLfkFUJSIKGDL. 
 
Sen har jag städat min garderob! Behövligt minst sagt. Nu ska jag byta om sen ner till Linnea och äta lite mera kräftor för det vart lite över. S
 
Btw ska jag snacka med Linn om hon har lust att skicka bilderna från Pay and jumpen. Isåfall kommer dom ikväll eller imorgon! Film vet jag inte när ni får, Eva filmade och jag vet inte när hon kommer lägga upp den, men när hon gör det så lovar jag att visa den för er! 
 
Bloggar lite senare. Puss mina fina ♥