07:54

Kommentera
Godmorgon! Jag ska ut till stallet åtta så jag hinner bara skriva litegrann.
Igår så skrittade jag och Frida ut, jag skrittade barbacka på Primeur och Frida på Berra. Sen så fick Frida värma upp Berra lite, och så hade vi ställt fram ett hinder i den andra paddocken, så hade vi ett snöre så han inte skulle springa runt. I början gick det bra, han var jättesnäll osv. Sen när vi kom till lite högre höjder så ville han inte. Han TOTALVÄGRADE. Men vi höll på hur länge som helst, och det slutade med att han hoppade 95. Han KAN ju, han var bara så jävla töntig. (Vi hade inte bestämt oss för en högre höjd, utan vi ville att han skulle klara det. Så han vann ingenting.)

Sen så chillade vi bara, skrattade som små galningar..seriöst helt sjukt. Aja, nu ska jag byta om. Hörs sen!


ph; Jag och Dante. fotograf: Frida

Dendär jävla handen! Men bilder är några veckor gammal så ja :D Har inte hunnit förbättra något.