Jag förlora ingenting jag vann mitt liv tillbaks.

Kommentera

Hej! Slutade halv fyra idag och jag gick till mammas jobb och ungefär vid fyra så kom pappa och hämtade mig och mamma. Jag är förskyld så jag är helt snorig oså.. Har inte städat mitt rum än, tänkte göra det idag och det ska jag nog göra när jag är klar med dethär inlägget, eller? Ska också rida idag vilket kommer bli urkul förhoppningsvis vet inte vem jag ska rida bara.

Gårdagen: Jag följde med Fideli och Idali hem och vi åt mat och bara snacka. Och jag och Fideli var inne på datorn och lite sånt, sen så bakade vi (jag) nej det var bara hon som gjorde..men vi kan låtsas som om jag gjorde det. Sen cyklade jag hem till mig och åt mat lax om det nu är intressant, fast jag åt ingen lax för det är inte min grej. Sen åt vi kräftor igår igen och det ska vi göra ikväll med!

Bloggar förhoppningsvis ikväll och kanske kommer det bilder? Det får vi se. Puss ohej.