20:13

En kommentar
Vi åkte aldrig och köpte cykel idag, det ska vi göra på måndag. Sen bestämde jag mig för att göra ett till konto på datorn så en kommer liksom vara "blogg-kontot" eller hur jag nu ska uttrycka mig. Där har jag ju liksom alla bilder och så, och jag kommer göra det som är till för bloggen där liksom. Kommer säkert vara där ibland också men dethär kontot är mer privat om man säger så.

Har inte så mycket på skrivbordet eller någonstans vilket känns jätteskönt, men vi får väl se hur det ser ut sen.. Har också skaffat ett nytt Spotifykonto eftersom det andra helt dampade loss. Där heter jag Fidelihjärtamalin. Haha jag vet, namnen jag skrev först var upptagna och det där stämmer ju verkligen så det passar utmärkt. Klockan nio eller tidigare, så ska jag kolla på film. Har redan glömt vad den heter men jag måste ju städa å massa innan. Inte gjort de än.. Imorgon är det stallet, har utsläpp med Linn och jag känner på mig att dagen imorgon kommer bli alldeles superbra.



 
1 stina:

skriven

Söt du är Malin<3 Vi ses imorn,jag och Frida kommer då:)