Tänker kyssa dig tills att du inte orkar mer, jag vill ha dig, ge mig allt du har att komma med.

En kommentar

Kollade genom min gamla blogg och hittade denna bild! Kommer ihåg att jag var så himla stolt över den, var jätte nöjd.

Idag i stallet red vi ut, hästarna tycker att det är jättekul, dom busar hela tiden. Sen kom jag hem vid halv två, jag åt mat och pratade lite med Fideli på msn, sen har jag inte gjort så mycket, gick ut med hunden och kameran fick följa med men bilderna blev inge bra alls. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och städa upp lite i mitt rum och bädda sängen. Sen ska jag kanske kolla på någon film eller något, vi får se. Vi hörs imorgon.

Hahha btw.. weird jag var igår i förra inlägget :S "Innan jag ska leta efter film ska jag deppa lite över en sak, bara mina närmaste som vet vad." HAHAHAHAHAH dör.


Är jag inget du vill ha? Jag har så många frågor dom du inte vill svara på. Inte lätt för mig när det var du som dissa mig, jag gjorde vad som helst men kan ändå inte hata dig.

Säg mig, vem är jag för dig? Och vem var jag för dig? Du fucka upp allting och gick vidare utan mig. Tillbaks till ruta ett, du slänge mig tillbaks, fast jag gjorde allt är jag inget du vill ha. För allt ditt skitsnack gjorde mig bara skitlack, och att du satte mig på en skitplats gjorde dig bara pinsam. Jag nämner inga namn för du vet ändå vem du är. Du har förstört så mycket för mig efter det som du har gjort, och i mina ögon nu är du begraven under jord.
 
1 Sania:

skriven

Allt du har att KOMMA med... Hehehehehe...



Nej, skärpning! Nu ska jag växa upp!