Take you to the forest Let you feel the raindrops falling down.

En kommentar
Har nu faktist varit snäll och redigerade typ tiotusen bilder från Cypern som kommer komma upp lite då och då. Är trött på att sitta vid datorn för tillfället. Ska byta till tvn! HAHAHAHAHAHAH men det är ju så att jag är hemma.. Ska till stan imorgonkväll med Fideli. Vet inte hur länge jag ska vara där men jag vet att jag inte ska dricka någon cola. Får nog leva på massor av Fanta eller något. Imorgon på dagen så ska jag gå med Linn och Fideli det kommer bli mycket kul. Nejnu ska jag kolla på tv sen ska jag städa bort alla kläder som finns i mitt rum just nu. Puss.

 
1 Clara Bieber♥:

skriven

hej :)

du har sjukt fin design! Jag har en fråga. i vilket pogram gör du din header? den är sjukt fin!! :D

tacksam för svar :)