Listen to your heart

Kommentera
Hejsan!
Idag kom jag ut till stallet vid halv elva, jag och Linn. Linn började mocka för det fanns bara en kärra ledig och jag böt schabrak och lite så. Jag gjorde höpåsar också. Sen så mockade jag och Linn gjorde höpåsar osv. Sen hade vi lunchen och efter det åt vi mat. När vi hade ätit så red vi Olliver och Boy, jag red Boy och Linn red Olliver. Han var lite busig men bättre än första gången! Sen när vi var klara så hämtade vi Plugg och Dante och vi red ut. Det var faktist väldigt roligt. Dom drog inte iväg lika mycket. Vi red bort över ängen oså. Jag älskar stallet! Har inga bilder hade tyvärr inte med mig kameran idag. Men Stina hade kameran med sig så hon tog nog en hel del bilder! Ni kan ju kika in och se ifall hon har laddat upp bilder, annars gör hon nog det imorgon får vi hoppas. Kram.