As you turn, you take your heart and walk away

Kommentera

Typ detta jag gör när jag är uttråkad. Missing cypern något enormt äckligt mycket. Och har en fucking plan, just so you know. "To get something you never had, you have to do something you've never done." Lever efter det citatet till 110% right now, för jag vet ju vad jag vill. Och det är inte frågan om att jag vill lyckas med detta, det är ett ska. Kanske imorgon, kanske om tio år, tjugo år. Spelar ingen roll, jag ska lyckas.
 
Haha slut på det snacket, red i ridhuset med Linn, Dante var sjuukt pigg och skulle öva på lite galoppbyten, gick som det gick det hahah.. Men jag får ju ta det med en nypa salt, jag har vilat från honom i en vecka. Eller okej, not dat much, men endå. 
 
Sen en fråga.. är det bara min häst som fäller haha?! :( Han börjar bli en lurvboll också, min finaa ♥