19:33

Kommentera
Hahah söt ♥
Haft en RIKTIGT jävla BRA dag idag. Har hämtat sadeln, köpt lite grejer och provat sadeln. DRÖM. Den var sjukt bra på alla sätt, snygg, skön, Dante verkade också gilla den, han var inte alls lika bitig som han brukar. TUMME UPP! Provade hoppa ett 30 cm hinder, eller ska nog inte kalla det hinder men jag provade iaf att köra över den och det gick bra!

Imorgon ska jag hoppa lite, köra ett hinder snett igenom sen en båge på långsidan och sedan ett random räcke på andra långsidan. Ska hoppa 60/70 men inte sådär jättemycket. Hoppade ju förra helgen och jag vill inte hoppa en gång i veckan även fast jag vet att man kan, det känns bara fel. Så jag ska hoppa litegrann för jag måste ju prova i den nya sadeln right?

Idag när jag red så gick det asbra vissa stunder i galoppen, värsta nya ponnyn! Fatta hur han kommer vara sen efter ett tag, NAMNAM.

Ni får lite bilder sen, men pappa hade kameran och fotade inte speciellt mycket, Frida tog lite kort med sin kamera. Vi hörs!