I love you more than words could say

Kommentera
Helloooooo! Idag är det melodifestivalfinal, vet inte riktigt vem jag hejar på. Ingen om jag ska vara ärlig. (håller på för tillfället)
Idag så hoppade vi, det var riktigtriktigt kul och Dante var duktig hela tiden! Vet inte hur högt vi hoppade, men kul var det iaf! Vi hade ett litet kryss som gick snett igenom och Dante böt galopp över, varje gång! Det är sjukt stora framsteg för han böt typ aldrig för mig innan. Sen hoppar han smidigt tycker jag, och han älskar att hoppa! Han blir jättepigg och vill hoppa jättemycket, söten!
Sen efter så duschade jag av hans ben, lite på halsen och vid sadelgjorden, under magen och svansen. Jag hade schampot hemma så jag sprejade massa pälsglans i svansen och borstade ur det så det inte skulle bli så tovigt. Sen fick han på sig ett fleecetäcke och fick stå och mumsa på lite hö. Sen flummade jag, Stina och Frida som vanligt. Men OVANLIGT mycket idag. Vi hade sjukt kul iaf! Sen böt jag till vintertäcket och gav han kvällsmat.
Nu ska jag kolla i lugn och ro på melodifestivalen, vi hörs!
ph; Världens världsbästa häst. I love you.