Pessoa Legacy XP3

Kommentera
Imorgon åker vi och hämtar den nya sadeln, BAAAM!! säger jag bara

Är så sjukt jävla taggad och längtar som en liten rata :( Ny sadel och ny sadelgjord. Stiglädrerna var slut där vi köpte sadeln ifrån, men vi ska köpa några andra sålänge för dom får in nya snart men jag ville inte vänta på sadeln så länge..

Sadeln är en Pessoa Legacy XP3 med färgen oak bark.

Jag ska SÅKLART åka direkt ut till stallet och prova den, känns som om jag kommer spricka av längtan snart! Har bestämt att jag ska ha mitt blåa jacson schabrak sen ska jag och Frida ge oss på att försöka linda. Självklart tar jag massor av kort på sadeln och jag ska fråga Frida om hon kan ta kort på när jag rider i min dröm.

INGEN förutom Stina och Frida vet hur jag känner, inte en enda liten själ! Känns så skönt att ha någon som vet EXAKT hur jag känner för min sadel, och varför jag vill ha den. Ingen annan än dom som vill lyssna på när jag berättar. Och är SJUKT tacksam för att dom gör det! Dom är så bra.

Min stora kärlek är denna sadel ♥