käraste

Kommentera
Hej! Om exakt 9 minuter är det Vampire Diaries och jag har längtat i en hel vecka :( Det bästa som finns ju.

Åkte ut till stallet och tog av hästarna täckena, sen så mockade jag och gjorde höpåsar, fyllde vattenhink osv. Sen red jag, i ca en halvtimme men han vart enda jätte svettig! Red inte alls mycket, tog det lungt och körde ganska mycket skritt. Fast det var iofs ganska varmt ute också.

Men det gick inte alls bra..för det första så har han inte blivit igenom riden på ca en vecka, det var varmt, han var seg och osammarbetsvillig, och jag fick inte anstränga mig för mycket. Men jag varken orkar eller vill starta upp något just nu, jag vill bara vänta tills jag får en ny sadel och liksom starta om från början. Känns som att det kommer gå myyyycket bättre då! Längtar som fan. Hörs och ses sötnosar