I love you more than I did before

Kommentera
helluu! Är på asbra humör för att förmodligen så får jag en ny sadel till helgen, och känner typ mig adysfujikg,hldaopki<sfKJFadghsfgnjltkmjnhusfjikold så glad!

Idag så red jag och Frida först ut en sväng, eller vi skulle skritta men vi gick vändplansvägen och hästarna var pigga och förväntansfulla så vi körde lite galopp! Sen gick vi till banan och trimmade igenom dom lite. Jag känner att Dante har tappat fokuset nu när jag inte har ridit, och nu är han bara jättejobbig :( Men när nya sadeln är där den ska vara så kör vi igång på riktigt, han ska inte få springa runt och göra som han vill. Så har det blivit nu dom senaste dagarna. Men jag red ju inte på nästan hela förra veckan. Det ska aldrig mer hända, om jag är sjuk så får Stina eller Frida ta och rida så att han inte går ner i någon slags viloposition där det är svårt att få upp honom ifrån, så sjukt jobbigt.

För tillfället sitter jag och äter jordgubbar och det är sååååå gott! Mums säger jag bara. Klockan nio ska jag se på någonting, vet inte vad det heter men det är något där man har satt upp kameror och filmat folk när dom inte vet om det, ska bli skoj och se :)

Oj va långt det blev, vi hörs imorgon!