I know your pain is the same, and I forgive you

Kommentera
ph; min söta ponniii


Hellooo. Idag har varit en jääävligt dålig dag. Det börjar på syslöjden, näst sista lektionen. ******jävel dampar som en jävla råtta, han är helt jävla dum i huvudet och skriker massor. Och jag menar, INGEN BRYR SIG OM HANS JÄVLA TJAT ELLER OM VEM SOM GÅR DÄRUTE. Asså blir så jävla sur eftersom han tror massor om mig, han tror han vet allt om mig och mitt jävla liv, men så jävla fel han har!! Visst jag blir red like a tomato med det blir jag fan om vem som helst som jag inte känner kommer och jag skämmer ut mig? Det kan jag inte göra någonting åt och bara för att jag blev det för någon dag sen så tror han att jag är nerdrogad av kärlek i en person. Men asså NEJ, SÅ JÄVLA FEL HAN HAR.

Och sen, kommer vi in till fysiken och först får vi skitbra grupper, sen så blir bosse sur och ger oss världens sämsta grupper. För jag kan liksom inte sammarbeta med personer som inte jag klickar med. Det blir vara fel om man är som sommar och vinter. Så då blir jag mer sur, sen får jag reda på en sak och blir lite halvt depp eftersom jag såg fram emot dendär saken. Så blir det inte av? bajjsjjss. SEN ska jag ringa pappa att komma och hämta mig, och då svarar han inte på någon telefon så jag får sitta i skolan helt jävla alone tills Shano kom och var snäll och väntade med mig. Tur att hon finns iaf! JUST SAY, FML.

Min dag kan man ju säga. Nu ska jag plugga massor för ska inte till stallet idag, fast har precis tröstätit litegrann men sen fick jag skuldkänslor och tog ett äpple istället för att fortsätta att äta kakor, hehe. Hörs!