From now on, nothing you, just me

Kommentera
Dålig bild men världens bästaste på riktigt. Älskar dig något sjukt Sammie.

Hellothere! Kom på igår kväll när jag planerade att kolla på tv att jag inte hade bloggat, men jag satt inte ens vid datorn igår så. Skulle kolla på greys anatomy och djungelns drottning men då somnar jag?! Och ingen jävel väcker mig heller..snäll familj? :(  Somnade i reklamen när det var greys anatomy så såg inte klart det ens, arg.

Sen igår så red jag och mamma ut, gick helt okej :) Tränade på att han skulle lyssna på mig även ute, gjorde skänkelvikningar och försökte mjuka upp honom lite. Och imorgon så kanske vi ska åka och hämta min nya sadel!! Asstaggad och längtar som fan.

Sen idag åkte jag och mamma till stallet och mockade, vi stressade för mamma skulle göra något. Kom hem, åt mat, pluggade, duschade, tog hårinpackning, gick ut med hunden och sen sköldje jag ut hårinpackningen, sen har jag ätit två toastmackor. Nu ska jag fixa med håret, blåsa + platta och liksom fixa inför imorgon så det inte blir sådär assvårt. Sen ska jag leta fram några kläder tills imorgon. Sen ska jag antingen sova eller kolla på en film. Men om jag kollar på en film och somnar så finns det ingen som väcker mig.