duschade djur

Kommentera
Giraff?

Godkväll! Har haft en jättebra dag idag, jag och Frida red ut och det gick bra! :D Sen så åt vi och same shit all day. Sen hämtade vi Dante och duschade honom, han var lite rädd men jätteduktig! Han blev jättelen och mycket ljusare. Vi borstade av honom och flätade man och svans och så gick vi ett varv på travbanan och det tar 15/20 minuter. Sen kom mamma med Sammie och så duschade vi han också! Så jag har förnedrat två djur idag, enligt dom själva ;) Både Dante och Sammie var sura på mig. Om jag hade varit dom så hade jag varit glad? Tänk att stå och bli inschamponerad, så skönt. Typ som det är att vara hos en frisör, skulle kunna vara stammis! hoohoh.
Nu ska jag plugga biologi som en liten rata, har ju somsagt prov på måndag och kan ingenting om sniglar och maskar och fan vad det är. Men blir på asdåligt humör om det går dåligt :( Hörs!