a good day, the best of 2012, so far

Kommentera
Hej! Har haft en riktigt bra dag idag! Jag gick upp 20 över 6, sen åkte vi och hämta Stina och Frida runt 20 över 7, sen ut till stallet och så släppte jag, Stina och Frida ut alla hästar. Sen mockade vi och sedan hämtade vi hästarna och kratsade hovarna för vi red barbacka med täckerna så vi borstade inte. Vi skrittade i ca en timme, en ganska lung och skön skrittur! Det är nog första gången. Det var riktigt mysigt och jag ska säga att det kommer lätt hända fler gånger!

Sen åkte vi hem och jag duschade och åt lite, fixade mig sen kom Stina och dom och hämtade mig sen åkte vi till örebro och vi var bara i stan, vi orkade inte med marieberg. Så vi gick runt och jag hittade lite! bl.a en jättesöt topp från vero moda. Visar kanske bilder imorgon :) Sen åt vi på la baugette och sånt, affärerna stängde ju klockan 4 så då gick vi in till bion och satt och fikade lite. Är rätt stolt eftersom stina köpte en stor fet marräng med choklad på medans jag köpte ett äpple och en flaska juice, hohoho.

Filmen vi såg på var jättebra! Det var war horse fast den är typ som black beauty, men fortfarande superbra! Grät lite till den oså.. Nu ska jag gå och lägga mig sen vakna när jag vaknar och sedan ska jag städa mitt rum och min garderob för jag kan ha fasnat framför datorn när jag senast sa att jag skulle städa mitt rum..heheh. Aja ,vi hörs!