uteritt

Kommentera
Godkväll! Haft en riktig kul dag idag.
 
Eftersom det var så varmt idag så tog jag på mig shorts hemma, och så åkte jag till stallet och kommer på att jag inte har några ridbyxor, SMART Malin, SMART. Så blev en barbacka tur ute med Linn, i shorts. 
 
Gick jättebra till en början, vi galopperade å massa, red ut på en äng där gräset var upp till våra knän och galopperade där, så himla härligt! Sen gick vi vidare, där det var getingar i MASSOR. Vi galopperade, ut på ängen igen och hästarna typ skenade hahah :D Och jag därpå satt och flaxade och var skiträdd att bli stucken, så vi fick galoppera ut till vägen, och jag fick utslag av Dante :( Har massa röda prickar på benen (där jag har suttit mot honom liksom) men iaf, så jag var tvungen att hoppa av för det gjorde så jävla ont, och getingjävlarna följde oss enda till stallet. hatar getingar.

Sen så gick vi och badade, var iiiskallt men vi var ju smutsiga och varma. Sen chillade vi bara runt i stallet. Jag har blivit jättebra kompis med hunden råttan! Wohoo, hon gillade inte mig först men nuså :D 
 
Nu ska jag svalka av mig på något sätt och sedan förbereda inför film! Puss