presentation

3 kommentarer
Jag Malin, 13 år. Bor i en pytteliten stad utanför örebro. Jag brinner för att fotografera, dock har jag inte så mycket tid till det.
Jag har en egen häst som heter Dante IV som är en C-ponny som är 15 år gammal.

Min familj har en Golden retriever som heter Commit to memory (även kallad Sammie). Sammie är den gulligaste och blåstaste hunden i världshistorien, men han är min prins! Han fyller 5 år i sommar.

Jag har världens gulligaste och knäppaste kompisar som för det mesta ställer upp, vi "bråkar" alltid på skoj och retas med varandra, men det är så vi är.

Jag ska börja i klass 8C till hösten.

JAG som person är inte sådär jätte sportig, fast jag håller på med hästar men ingenting annat. Jag tar dagen som den kommer och tar emot och sväljer elaka saker, låter det bara rinna av mig. Bryt mig inte ett skvatt!

MASSOR utav bilder, GAMLA bilder,  ända från i somras. Shit
 
1 Angelica:

skriven

söta bilder :)



Sv: javisst, följ oss och säg vilket nummer du blev så ska vi följa dig!

2 Angelica:

skriven

sv: följer dig nu, nummer 20 :D

3 matilda:

skriven

jättefina bilder, du är skitsöt! :)