orkar inte

4 kommentarer
Min datorjävel laggar som faaaaan och får för sig att vilja stängas av, yeah riktigt kul! Och hade kommit en lång bit på väg med videon men allt försvann ju liksom :( den dog 5 gånger och nu orkar jag inte hålla på längre. Hinner sitta i typ 2 min.. så videon får ni imorgon istället om jag lyckas få igång jäveln. Godnatt
 
1 vendela:

skriven

Söker nya bloggar att läsa så om du vet en bra eller har en egen bra blogg, kommentera inlägget "bloggar sökes". Bästa bloggen får en länk och en text om varför den är bra. kram!

2 Sofia - FOTO:

skriven

Sv: Det är bra här med! :)

Vad händer idag??

3 Ebbah:

skriven

fin blogg verkligen!

kolla gärna in min : http://orksryttarna.blogg.se/ och släng in en kommentar vad du tycker om den:)

vill du göra ett bloglovin byte ? :)

4 Hanna:

skriven

Åh vad fin blogg du har! :)