midsomer

Kommentera
Ridningen idag: 
 
Vart lite hoppning, men inte alls mycket. Han kändes lite seg men förövrigt gick det faktist bra :) Hoppade inte så högt helleeeeer.. Kan kanske komma en liten film där jag liksom inte hoppar, bara kör på lite liksom. För Linnea filmade men orkar inte ladda in det nu och det är inte så viktigt.

Jordgubbsförsäljningen gick bra. Kommer sälja i princip varje dag ett tag framöver så jag tycker att alla ska pallra sig till stan och komma och köpa :) 

Åkte sedan ner till Linnea och deras familj och vi grillade, var aaasgött. Sen så planerade jag och en mysig stund, vi tog med oss 2 liter jordgubbar och cola, samt filtar och kamerorna. MEN det vi inte hade med på listan var alla jävla knott. Dom var ovälkomna men dom löd inte..hehe. Så jag har bett i hela ansiktet och på benen och på armarna. Och det kliar asmycket!
Nu ska jag kolla på film med mamma och syster. Hoppas att ni har haft en bra midsommar!