hoppaaaa

8 kommentarer
GASH vad jag längtar efter å hoppa! Funderar på att göra det på söndag. Vill hinna göra det två gånger innan cypern. JA det är endast 10 dagar kvar tills jag lämnar sverige i en vecka.

Väldigt kort tid om man jämför, förra året åkte vi 3 veckor och åren innan det har vi allitid åkt 2 veckor. Men vi ska förmodligen åka en vecka till sen. Men vi åker på mammas födelsedag och vi är många mer som ska åka, och dom gillar inte värmen lika mycket som vi hahah :)

Idag ska Dante skos så blir ingen ridning för mig. Ska bara åka ut och mocka och kanske smörja min sadel i en omgång till, annars blir jag bara fast vid datorn.. och man ska inte sitta vid datorn när det är sommarlov och fint väder ute, nono.
 
1 Tilda:

skriven

fin blogg! kika gärna in min!

2 † ELIN CECILIA:

skriven

Tack :D D:



lovinbyte? :)

3 Johanna:

skriven

sv: haha aaa verkligen :D

4 † ELIN CECILIA:

skriven

följer dig nu din tur: D

5 Johanna:

skriven

sv: haha! han är såå heeeet :D OMG säger jag bara :))))

6 Johanna:

skriven

sv: jaaa! han är också mums mums :) fattar inte hur snygga killar kan vara ibland :) vill bara äta upp dom. hhaha :)

7 jennifer:

skriven

ha en bra dag:)

8 Johanna:

skriven

Sv: haha jaa! man blir ju mätt när man kollat på dom! :D