fullsmäckad dag

En kommentar
Hejsan! Idag har jag ridit i ridhuset. Jag masserade länge idag och skrittade länge och red i serpentinbågar och öppna, sluta och skänkelvikningar. Han vart jättemjuk! Sen red jag även mycket på stora mittvolten, främst i galoppen. 
 
När jag gjorde iordning honom idag så var han helt sick. Han var jätte uppspelt men ja. Alla har väl sina dagar :) 
 
Sen har jag varit och lämnat Sammie och ätit smörgåstårta hos min storebror och vanlig tårta här hemma. Mamma fyller år imorgon men eftersom vi åker till Cypern då så hinner vi inte fira henne. Så vi gjorde det idag istället! Hon fick två jättesnygga skal till sina mobiler av mig. 
 
Sen har jag packat massor.. 
 
Nu ska jag fixa med låtar till mobilen sen ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Upp klockan fyra inatt, JAJJEMEN. Plantet går klockan sju imorgonbitti. 
 
Jag vet inte hur bra jag kan uppdatera, men vissa dagar då kanske ;) 
 
Har SJÄLVKLART med mig min fina kamera. Puss ♥
 
Bilder i massor! Från idag.
 
1 Emma - hästblogg:

skriven

fina bilder:D