1 Wilma:

skriven

Be nice! ツ Sv: jättefin design tycker jag! Har du gjort den själv? :)

2 Wilma:

skriven

Be nice! ツ Sv: åh vad duktig du är! :) Skulle du kunna tänka dig att fixa min, vill ha en helt ny design som ser ungefär ut som din. är nämligen väldigt trött på min gamla design/header :) givetvis får du länk i menyn och i något inlägg då, aa du kan få gästblogga också om du vill :)



3 Julia:

skriven

Sv; Tack sötis!<3 Åh, designen blev ju jättefin!:D

Är ponnyn uppe i headern & på filmen din?

Jättefin!

Kram

4 Wilma:

skriven

Be nice! ツ sv: åh tack så snällt! :) ska jag maila dig? :)

5 Wilma:

skriven

Sv: okej, jaha.. gör så :)

6 Karolina:

skriven

Jag har dragit vinnarna på min veckans blogg nu. Se om just du har vunnit. Om inte var med i min sista omgång. :)

Ha en bra Fredag! :)

7 Julia:

skriven

Sv; Jaha:) Villken sötnos!

Vad händer idag?

Kram

8 Johanna:

skriven

Visst är dom snygga? Mina män lixom ;) haha. Och var härligt. Jodå det är super här :)

9 Julia:

skriven

Sv, Jaha:) Bor du bredvid stallet?

Kram