strawberry

Kommentera
 
Mamma körde hit fyra liter jorgubbar som jag, Dessie och Nicole ska äta upp senare, vi har redan ätit en del men ah..
 
Ridningen idag: 
K A T A S T R O F .  Jag skulle hoppa en oxer och vi kom över men han rev det. Alla bommar bara POFF rakt ner mot marken. DUKTIGT RIDET MALIN, tänkte jag. För jag känner ju om jag kommer fel mot ett hinder, men jag bara kör på endå och försöker komma över. Jag måste liksom tänkta snabbt hur jag ska göra istället, lägga till ett galoppsprång eller ta bort ett. 
 
Sedan så red jag vidare och han vägrade några gånger, och jag flög av en gång. Första gången sen Dante var i min ägo, så det var ett halvårsen jag ramlade av, förutom idag dårå. Jag kraschade rakt in i hindret.
 
Sen vägrade han lite på allt möjligt, men jag tror att han var rädd. 
 
Varför det blev såhär beror nog på att han är väldigt trött i kroppen och har träningsvärk.