romeo take me somewhere we can be alone

Kommentera
Förlåt för att jag inte har bloggat. Men blogg.se dampade asmycket igår och ett inlägg kom upp tre gånger haha? Å massor.. 
 
Idag vilade min lilla prins, tror han behövde det. Men imorgon kör jag igen, ett lite lättare pass i ridhuset ska de bli. Skritta fram länge och ge han massage innan. Toppenbra! 
 
Ehm, fredag idag. Jää, ska kolla asmycket på vd as usual. Och äta cheeseballs med cola till och även dregla över alla grejer jag vill ha. Någon som har några tusingar över att ge bort? Jag är frivillig att ta emot isåfall! :D
 
Ja, det var min dag idag, förutom jobbet då.. SISTA DAGEN WIIIHO. Imorgon får jag min lön, gött. Ni får ha en fin fredagskväll sötnosar! 
 
Vill hoppa!! Dock så har jag ändrat min sits.. så där ska det inte vara! Hahha riktigt fult.