love stefan

Kommentera
hoppning vare idag. På utebanan. Det var inte så högt men vi hoppade ganska mycket. Det gick faktist asbra. Verkligen ASKUL att hoppa ute. Love ♥
 
Imorgon ska jag och Linn skritta ut, han kommer förmodligen ha träningsvärk haha! Han stannade bara en gång idag! Och det var när vi kom mot ett vitt hinder, trä, typ en grind eller vad man ska säga haha. Och det var första gången, i början.
 
Nu ska jag svalka av mig sen kolla Vampire Diaries ♥
 
Amazing-awesome-baby-beautiful-black-and-white-favim_largeTumblr_m6k2tqstjs1qf9mevo1_500_largeTumblr_m6jf5scuau1rxzjcro1_500_large
 Tumblr_m6ynjewhen1r9a8hbo1_500_large
Tumblr_m5rkt15k5a1qmlfq8o1_400_large
Tumblr_m4jivt3bto1r5zltno1_500_large
 
Förlåt.. men jag typ gråter. Jag vill verkligenverkligen gifta mig med Paul Wesley. SÅ ska en kille vara. I love him