långt

En kommentar
Hejsan fina bloggläsare! Jag känner att min uppdatering inte är den bästa men jag kan verkligen inte råför det. Och denhär sommaren kommer vara nästintill fullsmäckad so sorry :( Ska iallafall försöka men LIVET går före, det vet ni.
 
Hopplägret har varit så jävla kul och jag har verkligen lärt mig mycket. När man har hästen långt ute i skogen som jag hade hahahaha och aldrig tränar för tränare, då kommer man inte långt. Även fast man tror det, jag trodde att äh, det behövs inte. Men åh så fel jag hade! Om man ska utvecklas i sin ridning behövs det hjälp och träning för någon som vet hur det skall skötas och vet hur det ska vara. Det är så mycket man inte vet.
 
Och avstånd, när jag stog ute i det andra stallet så trodde jag att det skulle vara jämt steg, men icke. Nej det är så mycket annorlunda, alltihop. Jag är SJUKT glad att jag står på danora igen, att jag ha möjligheten att få träna och komma steget vidare. Goosh.
 
Hoppningen idag var bana med omhoppning, som en lite tävling hihihi :D Fast det gick väl sådär.. han vägrade på samma hinder som igår och jag satt på halsen. Han stannade på en del hinder. Men varje gång det händer är när jag är osäker. Jag blir ju det, jag blir så rädd. Fast jag brukar ALDRIG bli det, vet inte varför nu. Och oxrarna känns ju värst. Men i slutet gick det bra, jag ba körde på och ja. 
 
Nu ska jag ta och städa och sovaaaaaaa ♥ godnatt mah lovers
 
1 Emma - hästblogg:

skriven

fin bild:)