I know it hurts at first but, it gets better

En kommentar
Gjort väääldigt mycket. Varit i stallet och ridit och mockat, red lite skänkelvikningar och det gick faktist skitbra! Brukar gå ganska dåligt men inte idag inte :) Han gick också ganska så bra idag. 
 
Sen har jag sålt jordgubbar och duschat och varit hemma hos Fideli och varit hos Viktoria med mamma. Hahah älskar Viktorias humor! Hon är så jävla rolig hahahaha. 
 
Sen har jag även bränt mig på plattången! Gjorde ont som inåt helvete och har ett stort märke på armen, jag kände liksom för att trycka in plattången på insidan av underarmen lite sådär random. 
 
Nu ska jag äta jordgubbar sen ska jag sovaaaaa ♥ 
 
Love you guys
 
 
1 Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥:

skriven

Sv: Vi följer dig nu blev nr. 26:) Säg till när du följer oss och vilket nummer du blev:)<3

Svar: Jag följer er och jag blev nummer 23 :)
Malin Lindberg